آموزش رویابینی، کنترل خواب

 

همه ما تجربه خواب دیدن داریم. برخی کم و برخی زیاد. برخی افراد هم از این سعادت برخودار بوده اند که رویاهای روشن و تاثیرگذار را تجربه کنند. منظور از رویای روشن، نوعی خواب است که برخلاف عموم خواب هایی که درمورد مسایل روزمره هستند بسیار تاثیرگذار و اغلب حاوی پیام مهمی می باشد. ممکن است از حوادث آینده خبر بدهند. این نوع خواب ها به قدری واضح و روشن هستند که میتوان در مقایسه با خواب های معمولی آنها را همچون یک فیلم HD در برابر یک فیلم ویدیویی قدیمی در نظر گرفت! در این مواقع وقتی ما از خواب بیدار می شویم تا چند روز حتی تا ماه ها تحت تاثیر آن هستیم.

این کتاب به شما آموزش می دهد چطور این مهارت مهم را در خود پرورش بدهید و بیشتر خواب های اگاهانه ببینید. وقتی مهارت های خواب بینی شما تقویت شود خواب هایتان به طرز غیر قابل باوری روشن تر و قابل فهم تر خواهند شد به نحوی که می توانید پاسخ سوالات و مشکلاتتان را در خواب پیدا کنید. همینطور با تمرینات این کتاب خواهید توانست خواب های خود را کنترل کنید و حتی آنها را مطابق با خواسته خود طراحی کنید و تا هر زمان که بخواهید در آن باقی بمانید و بیدار نشوید. این نوع خواب ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و برخلاف خواب های روشن و صادقه هستند.

مزایای کنترل خواب از قبیل زیر است:

  • تقویت حافظه
  • تقویت قدرت تخیل
  • رهایی از روزمرّگی
  • رویارویی با ترس ها و برطرف کردن آنها
  • تجربه غیرممکن ها
  • و…

ویرایش دوم در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ اضافه شد.

۲۱ صفحه، نویسنده: ایمان صدیقی

 

(۲۰ درصد تخفیف)

شما می توانید این آموزش را از طریق امتیاز خود در سایت دریافت کنید. روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود از طریق امتیاز (250 امتیاز)

جهت اطلاع بیشتر درمورد امتیازها  اینجا  کلیک کنید.

تمام مطالب این سایت به قلم ایمان صدیقی می باشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع یا نویسنده شرعا جایز نیست.

منبع: سایت اسرار ماوراء  www.asrarmavara.ir

نویسنده مطلب: ایمان صدیقی

ادمین سایت، ایمان صدیقی با جمع آوری و نشر مطالبی نو سعی در بیداری و آگاهی ذهن و کشف ناشناخته ها و اسرار انسان و جهان دارد.

16 دیدگاه در “آموزش رویابینی، کنترل خواب

  • علی

    (تیر ۷, ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ ق.ظ)

    سلام من میتونم بعد از ظهر اقدام به رویابینی آگاهانه کنم 

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ تیر ۷ام, ۱۳۹۶ ۶:۲۱ ب.ظ:

    اره

    [پاسخ]

  • علی

    (خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ - ۹:۰۰ ب.ظ)

    سلام رویا بینی آگاهانه با خواب روشن فرق داره 

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۶ ۹:۵۳ ق.ظ:

    اره

    [پاسخ]

  • علیرضا

    (خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ - ۹:۱۳ ب.ظ)

    ممنون از پاسختون استاد

    فقط می خوساتم بدونم اگه با پشتکار و انگیزه زیاد و به طور مداوم و دقیق این تمرینات رو انجام بدم حدوداً طی چند وقت می تونم موفق به کنترل رویا بشم؟

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۶ ۹:۱۸ ق.ظ:

    به نظر من کمتر از یک ماه باید بتونی

    [پاسخ]

  • علیرضا

    (خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ - ۸:۰۹ ب.ظ)

    سلام آقای صدیقی

    می خواستم بدونم روشی که تو این کتاب هست ، طی چه مدتی قابل یادگیری هستش و به ثمر میرسه و اینکه این روش ابتکاریه یا جمع آوری شده است؟

    چون من تقریبا تمام روش هاشو میدونم ولی دنبال اون شاهکلید اصلی استادهای بزرگ- مثل شما -هستم که بشه باهاش به راحتی وارد رویای روشن شد.

    معمولا تو اکثر روش ها میگن در طول روز ارزیابی واقعیت انجام بدین تا موقع خواب هم انجام بدین 

    ولی رو من جواب نمیده 

    این کتاب که براساس این تمرینات نیست انشاالله؟

     

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۶ ۶:۳۶ ب.ظ:

    سلام، من این روش رو خودم کشف کردم و نوشتم، ممکنه تشابه داشته باشه، همانطور که من قبل از اینکه برونفکنی کنم اصلا نمیدونستم همچین چیزی هست و بعدش که سرچ کردم دیدم هست. کلا اموزش هایی که خودم نوشتم توسط خودم تست شده و جواب دادن

    [پاسخ]

  • Farhan paydar

    (خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ - ۶:۵۹ ب.ظ)

     سلام من خیلی دوست دارم رویا هامو کنترل کنم ولی مشکل من یا خیلی از ماها اینه که وقتی داریم خواب میبینیم   این که میخوایم خوابمونو کنترل کنیم یادمون میره که بخوایم مراحل اون رو مثل ایجاد تناقض و دیگر مراحلشو انجام بدیم واس اینکه یادمون نره باید چیکار کنیم؟خواهشا جواب بدید

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۶ ۶:۳۷ ب.ظ:

    برای اینکه یادتون نره نیاز به نشونه هست که توی اموزش توضیح دادم

    [پاسخ]

  • علی

    (خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ - ۸:۴۴ ب.ظ)

    من یه سوال دیگه هم داشتم اگه من ادامه رویابینی آگاهانه رو نخواستم بدم باید چطوری بیدار بشم 

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۶ ۷:۳۱ ق.ظ:

    بعد از گذشت مدت زمانی آدم به طور خود به خود بیدار میشه و خواب از یه حدی طولانی تر نمیشه، برای همین فکر نمیکنم مشکلی برا بیدار شدن باشه، اما برای اینکه رویای آگاهانه رو به خواب معمولی دوباره تبدیل کنی یه راهش اینه که با روند اتفاق هایی که داره برات میافته همراه بشی و نخوای که تغییرش بدی یعنی اراده رو کم کنی و ببینی چی پیش میاد ، اینطوری دوباره یادت میره که داری خواب می بینی

    [پاسخ]

  • علی

    (خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ - ۷:۴۱ ب.ظ)

    سلام ببخشید رویابینی آگاهانه خطری نداره و از چند سالگی می تونم شروع کنم 

     

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۶ ۵:۰۱ ب.ظ:

    نه خطری نداره و از هر سنی میشه انجام داد.

    [پاسخ]

  • نوم

    (فروردین ۱۶, ۱۳۹۶ - ۸:۴۲ ب.ظ)

    داداش دمت گرم

    از کل سایتت تنها چیزی که خیلی سریعو راحت میشه یادش گرف همینه

    البته شاید من یکم تو این زمینه استعداد داشه باشم :/ 

    خیلی راحت میتونم خوابامو کنترل کنم 

    مثلا بعضی موقع ها حوصلم سر میره میرم دراز میکشم دو دقیقه فک میکنم میرم تو خواب اصن یه چیز خفنیه😂😂

    [پاسخ]

    ایمان صدیقی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۷ام, ۱۳۹۶ ۹:۰۱ ق.ظ:

    مرسی

    خیلی عالیه، به امید موفقیت بیشتر

    [پاسخ]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *